С какво можем да помогнем?
КОНТАКТ
Намери отговори на най-често задаваните въпроси от нашите клиенти. Ако не намериш търсения отговор, свържи се с нашия екип за поддръжка за помощ.
ПОРЪЧКИ
Как да направя поръчка?
Да направиш поръчка е много лесно: след като добавиш артикул в количката си, можеш да завършиш поръчката, като кликнеш върху бутона „Поръчай“. Можеш да го направиш лесно по време на процеса на плащане, като се влезеш автоматично. След това ще бъдеш насочена през три стъпки (адрес – начин на плащане – потвърждение) и ще можеш да завършиш поръчката си.
Също така предлагаме възможност за поръчка без създаване на клиентски акаунт. За целта просто кликни върху „Продължи“ във формуляра за гост потребител. За да завършиш поръчката, следвай трите стъпки на процеса (твоите данни – плащане – поръчка).
Мога ли да отменя поръчката си, ако все още не е изпратена?
Отмяната на поръчка е възможна, ако тя все още не е обработена от нашия склад. Тъй като нашият склад обработва поръчките много бързо, понякога може да не е възможно да се анулира, дори и след няколко минути.
Най-бързият начин е да отвориш конкретната поръчка в своя клиентски акаунт и да избереш опцията за отмяна. Внимание: отмяната може да се поиска само за всички артикули от една планирана доставка.
Ако искаш да анулираш всички артикули от поръчката си, но тя е разделена на няколко планирани доставки, трябва да поискаш отмяна за всяка една от тях поотделно.
За съжаление, не е възможно да се анулира само един артикул от планирана доставка. След заявката ще получиш отделен имейл с информация за статуса на отмяната.
Липсва ли нещо в моята поръчка?
Свържи се директно с нас на имейл support@maria-sofia.bg и ни предостави основна информация, като етикета на поръчката и други релевантни детайли. Колкото по-пълна е информацията, толкова по-бързо ще можем да идентифицираме и разрешим проблема.
Какво се случва, когато поръчката ми е завършена?
След като поръчката ти бъде завършена, ще получиш имейл за потвърждение, който ще съдържа не само поръчаните артикули, но и твоя адрес за доставка и фактуриране, както и избрания метод на плащане.
Ако не получиш този имейл, можеш да започнеш процеса по връщане на поръчката.
Има ли минимална стойност за поръчка?
По принцип в нашия онлайн магазин няма минимална стойност за поръчка. Въпреки това, може да има минимална стойност за някои методи на плащане, за което ще бъдеш информирана по време на процеса на поръчка.
Какво да направя, ако има проблем с моята поръчка?
Свържи се с нас на имейл support@maria-sofia.bg. Моля, посочи номера на поръчката си, опиши проблема и прикачи необходимите снимки.
ДОСТАВКА
Какъв е срокът за доставка?
По принцип доставяме наличните артикули в срок от 5 до 8 работни дни.
Защо проследяването на поръчката не се актуализира?
Актуализациите за проследяване на поръчката могат да се забавят, ако поръчката е:
- Задържана по причини извън контрола ни, като екстремни метеорологични условия, транспортни ограничения, стачки и други;
- Подложена на местни митнически процедури.
Защо моята поръчка се връща на подателя или е била отказана?
Поръчката може да бъде върната на подателя или отказана по една от следните причини:
- Адресът не е валиден или липсва важна информация;
- Курирът не може да достави поръчката;
- Поръчката е отказана от клиента при доставка.
Внимание: не носим отговорност за загубени, изчезнали или неправилно доставени артикули, ако предоставеният адрес в поръчката е неправилен.
Как мога да съм сигурен/сигурна, че съм попълнил/попълнила поръчката си правилно?
Ако си създал/създала клиентски акаунт, можеш да влезеш в сайта и да провериш поръчките си в секцията „Поръчки“. Ако имаш въпроси, можеш да се свържеш с нашия екип за поддръжка по всяко време на имейл support@maria-sofia.bg.
Може ли адресът за доставка да е различен от адреса за фактуриране?
Разбира се! Можеш да доставиш поръчката си на адрес, различен от този за фактуриране, например на работа или в пункт за получаване. За целта просто посочи адреса за доставка в секцията „Адрес за доставка“ при избора на метод на плащане.
Как мога да проследя поръчката си?
За да проследиш поръчката си, можеш да кликнеш върху линка за проследяване, който е в имейла за потвърждение на изпращането, който си получил/получила.
Ако не намериш имейла за потвърждение в пощенската си кутия, много вероятно е да е в папката за спам.
Защо моята поръчка се появява като доставена, преди да я получа?
Ако не си получил/получила артикулите си:
- Провери дали адресът на поръчката е верен;
- Свържи се с куриерската служба;
- Провери пощенската си кутия или попитай съседите дали са получили пакета вместо теб;
- В редки случаи поръчките могат да бъдат доставени до 48 часа преди очакваната дата на доставка.
Ако не получиш артикула до 3 работни дни след очакваната дата на доставка, изпрати ни имейл на support@maria-sofia.bg (включи номера на поръчката и причината).
Какво мога да направя, ако услугата за проследяване покаже, че поръчката ми не е доставена?
Ако установиш, че поръчката ти не е доставена, провери данните за адреса за доставка, посочени в имейла за потвърждение на поръчката. Ако адресът е верен, препоръчваме първо да се свържеш с куриерската служба, тъй като това е най-ефективният начин да откриеш поръчката си и да уредиш нова доставка.
Кои куриерски услуги ще доставят поръчката ми?
В България изпращаме продуктите си в сътрудничество с нашия партньор Еконт.
Мога ли да променя адреса за доставка на вече потвърдена поръчка?
За съжаление, не е възможно да се промени адресът за доставка след потвърждение на поръчката. Ако адресът не може да бъде намерен или доставката е невъзможна, поръчката ще бъде върната. След получаване и проверка на поръчката ще възстановим съответната сума чрез избрания от теб метод на плащане.
ВРЪЩАНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМАТА
Как да изпратя връщане?
Ако поръчката ти е подходяща за връщане, следвай тези стъпки, за да започнеш процеса:
- Изпрати имейл чрез секцията „Контакт“ в сайта.
- Увери се, че имейлът съдържа следната информация:
Номер на поръчката
Причина за връщането
Снимка на продукта, ако е повреден
Пълно име на клиента
Адрес на клиента
Ще се свържем с теб и ще предоставим адреса за връщане.
Ще ми бъдат възстановени ли разходите за доставка, ако върна поръчката си?
Ще получиш пълно възстановяване на сумата за поръчката, ако я върнеш изцяло.
Какъв е срокът за връщане на артикул?
В Мария София можеш да върнеш поръчаните артикули до 30 дни след получаването им. Повече информация за правото на отказ можеш да намериш в Общите условия на нашия онлайн магазин.
Внимание: връщанията, изпратени по пощата, се обработват по-бързо от връщанията, направени в пункт за получаване или магазин.
Обикновено колко време отнема възстановяването на сумата за доставката?
Веднага щом получим и проверим върнатите продукти, сумата ще бъде възстановена до стойността на фактурата чрез избрания при поръчката метод на плащане в срок до 14 дни.
Какво трябва да направя, ако артикулът ми е повреден по време на транспорта?
Ако доставеният артикул е повреден, дефектен или не отговаря на твоите нужди, разбира се, можеш да подадеш жалба и да го върнеш безплатно чрез формуляра за връщане.
Всичката необходима информация за това как да върнеш артикула можеш да намериш в секцията „Как да изпратя
Как ще получа възстановяването на сумата?
Възстановяването винаги ще се извършва чрез избрания метод на плащане. Ако си платил/платила с кредитна карта, сумата за върнатите артикули ще бъде отразена директно по твоята кредитна карта.
ПЛАЩАНИЯ И ПРОМОЦИИ
Как се обработват данъците и митническите такси?
Ти носиш отговорност да се увериш, че поръчаните продукти отговарят на националните и федералните регулации за внос и за плащането им (включително всички разходи за доставка, мита, данъци и приложими митнически такси).
Защо плащането ми беше отказано?
Плащането може да е било отказано по няколко причини:
- Данните на картата са неверни. Провери валидността, адреса за фактуриране и кодa за сигурност (CVV, който се намира на гърба на твоята карта Visa/MasterCard).
- Издаващата банка е отказала плащането.
- В сметката няма достатъчно средства за извършване на плащането.
Приетите методи за плащане включват кредитни или дебитни карти (Visa, MasterCard, American Express, Discover) и други платформи в зависимост от страната.
Кои методи на плащане приемате?
Приемаме Apple Pay, Google Pay, Shop Pay, Visa, Clearpay, Mastercard и American Express като методи на плащане. В Micas използваме само надеждни канали за плащане и правим всичко възможно да защитим плащането ти и личните ти данни.
Защо плащането ми беше таксувано два пъти?
Не се притеснявай. Първо провери дали случайно не си създал/създала няколко поръчки. Ако не е така, направи скрийншот на историята си на плащанията и се свържи с нас.
ПАРТНЬОРСТВА И ИНФЛУЕНСЪРИ
Бих искал/исках да стана партньор и/или инфлуенсър на марката Мария. Какви стъпки трябва да следвам?
Благодарим за интереса ти! Изпрати ни имейл на support@maria-sofia.bg. Ще отговорим с повече информация, ако е необходимо. Имаш ли още въпроси? Изпрати ни имейл на support@maria-sofia.bg. Ще се радваме да ти помогнем.
Става ли дума за официална покана за сътрудничество или е измама?
Внимавай! Ако получиш имейл или SMS от името на Мария София, в който се иска да платиш някаква такса, това най-вероятно е измама. Наскоро някои клиенти ни информираха, че измамници се представят за Мария София, за да извършват измами.
Всички официални имейл акаунти на Мария София завършват с @maria-sofia.bg. Ако получиш измамен имейл, не отговаряй и сигнализирай подателя чрез твоя доставчик на интернет услуги.
Благодарим, че помагаш да защитим други клиенти от измами. Винаги проверявай дали подателят наистина е @maria-sofia.bg.